Samen van waarde

Bestuurssecretaris

De NNCZ is een organisatie die wonen, welzijn en zorg met elkaar verbindt. Niet alleen met onze woonzorglocaties, maar ook met onze (thuis)zorg en ondersteuning in de wijken en dorpen hier omheen. We bouwen aan netwerken waarin formele en informele zorg samenkomen. Dát is wat ons onderscheidt en waarom we gewaardeerd worden. We werken daarbij samen met burgerinitiatieven in welke vorm dan ook, met gemeenten, huisartsen, collega zorg- en of welzijnsorganisaties en andere kernpartijen in een dorp of wijk. We geloven in het belang van samenwerken, het delen van eigenaarschap, verbinden en dichtbij zijn. We geloven in de kracht van mensen en wederkerigheid. Samen zijn we van waarde!

Voor onze Ondersteunende dienst zijn wij per 1 januari 2021 op zoek naar een:

Bestuurssecretaris

24 uur

In deze functie ondersteun je als bestuurssecretaris de bestuurders bij de bestuurlijke taken (organisatorisch en inhoudelijk). Daarnaast heb je een rol in de ondersteuning van de Raad van Toezicht en de Algemene Ledenvergadering van de NNCZ bij hun taken en vervul je ook daarin een adviserende rol. Je bevordert en bewaakt mee de naleving van de good governance principes.

Je maakt onderdeel uit van het managementplatform en geeft in je rol van bestuurssecretaris leiding aan het zelfstandige team Kwaliteit, Ontwikkeling en Beleid (KOB). Het team KOB bestaat behalve uit de senior beleidsadviseur uit een kwaliteitsmedewerker en een beleidsmedewerker. Een klein team dat samen, maar ieder vanuit de eigen onderscheidende rol, bijdraagt aan de ondersteuning van onze zorg- en dienstverlening. Met aandacht voor ontwikkelingen in de sector, voor kwaliteitszorg, beleidsontwikkeling, professionalisering en de groei in zelfstandigheid en toegevoegde waarde.

Dat is interessant! Kan je meer vertellen over deze functie?
Als bestuurssecretaris heb je kennis en een goed begrip van ontwikkelingen in de sector, van regelgeving en good governance, van planning en control processen, inkoop en aanbestedingsprocessen, risicomanagement en andere bepalende factoren en weet je die met elkaar te verbinden, te vertalen en te adresseren. Je signaleert risico’s en ontwikkelpunten in bedrijfsvoering en beleid en initieert of adviseert over verbeterprojecten. Daarbij geef je gevraagd en ongevraagd advies en bent gesprekspartner voor de bestuurders en directeur bedrijfsvoering en het managementplatform op tactisch en strategisch niveau. Je bent resultaatgericht en werkt planmatig: je weet wat je aan het doen bent en wat prioriteit verdient. Je verstaat je ondersteunende en facilitaire rol en houdt daarbij oog voor het bewaken van voortgang en het naleven van afspraken.

De werkzaamheden variëren in inhoud en intensiteit gedurende het jaar, enige flexibiliteit in inzet per week is dan ook gewenst. De 24 uur per week is een gemiddelde gerekend over een jaar.

Dat klinkt goed! Waar moet ik aan voldoen om aan de slag te gaan als Bestuurssecretaris?

  • Je hebt een afgeronde HBO+ of WO opleiding op het gebied van zorg- en/of welzijn en/of beleid en management in de gezondheidszorg;
  • Je hebt je (aantoonbaar) blijvend ontwikkeld, met scholing of andere manieren van groei en ontwikkeling in je professionele carrière;
  • Je beschikt over actuele kennis van de (ouderen)zorg in de volle breedte en bent goed op de hoogte van ontwikkelingen en vraagstukken in deze sector;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring op het gebied van beleidsontwikkeling en advisering;
  • Je beschikt over goede uitdrukkings- en adviesvaardigheden en een analytische blik op een meer abstract en overstijgend niveau;
  • Je bent organisatiesensitief en weet dit in te zetten in je ondersteunende en adviserende rol;
  • Je verbindt je gemakkelijk met mensen, zowel binnen de organisatie als binnen externe netwerken;
  • Je kan coachend leidinggeven en mensen helpen het beste uit zichzelf te halen;
  • Je draagt bij aan de organisatie brede ontwikkeling in groei van zelfstandigheid, professionaliteit en regie (van zorgen voor, naar zorgen dat) en weet dit in je voorbeeldrol een natuurlijke plek te geven;
  • Je weet waar je goed in bent, maar ook waarin je nog zou willen ontwikkelen.

En als ik aan het werk ga als Bestuurssecretaris, wat mag ik dan verwachten?
Wij bieden jou een dynamische, uitdagende functie binnen een mooie, groeiende en unieke organisatie waar jij je verder kan ontwikkelen. Uiteraard inclusief een goed geregeld arbeidsvoorwaardelijk pakket van o.a. salaris, pensioenregeling, reiskosten en vakantiedagen volgens de cao VVT. De arbeidsovereenkomst is in eerste instantie voor de duur van 1 jaar, met de intentie deze te verlengen voor onbepaalde tijd. De functie is volgens FWG ingeschaald in schaal 65.

Ik ben overtuigd! Waar kan ik solliciteren?
Dit kan door jouw sollicitatie direct te sturen onder vermelding van vacaturenummer NNCZ201119 middels onderstaand formulier. Let op! Dit kan tot 30 november 2020, laat deze unieke kans niet voorbij gaan. De gesprekken zullen plaatsvinden op dinsdag 8 december 2020.

En mocht ik nog vragen hebben, waar kan ik dan terecht?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Roeli Mossel (bestuurder) via mail naar roeli.mossel@nncz.nl. Indien gewenst word je dan teruggebeld of gemaild. Je mag je natuurlijk ook altijd wenden tot de afdeling HR op telefoonnummer 0528-200208.

    Naam*

    E-mail adres *

    Telefoon*

    Vacaturenummer *

    Hoe heb je de vacature gevonden?*

    CV *

    Sollicitatiebrief *

    Je ontvangt automatisch na het versturen van je sollicitatie een bevestiging. Door te solliciteren ga je akkoord met onze privacyverklaring.